«Життя- це творчість.»

Дуже важливо , щоб бібліотека ставали для читачів  світом нескінченним , яскравим , захопливою , чарівним , доторкнувшись до якого , дитина вже не в силах відірватися від непоказною на вигляд книжки в сіренькому палітурці . Тож у своїй практиці ми проводимо   заняття з «Творчого читання» які  вже кілька років ведемо в другому , третьому і четвертому класах початкової школи. Проходять вони у рамках бібліотечних занять. Тут ми читаємо, вчимося аналізувати прочитане, «граємо» з текстами , малюємо, то б то, закріплюємо прочитане різними методами. Як казав відомий психолог А.А.Леонтьєв, «відбувається формування процесу вміння перекладати зміст тексту в іншу форму його закріплення». З малюками працювати цікаво , але бібліотекарям треба навчитися поважати їх непосидючість , смішливість і навіть бешкетництво вміло направляючи в творче русло. Тому на своїх заняттях я часто застосовую елементи театру. 
Діти від природи актори. Тому великою популярністю у читачів нашої школи користується театральна творчість. І це невипадково, адже театральні постановки допомагають читачу побачити різні моделі поведінки людей у ситуації, подібної до тієї, в якій опинився він, знайти в ситуації нову думку. Театральне мистецтво служить засобом  емоційного та інтелектуального розвитку читача.  Так народилася ідея створення театрального гуртка, мета якого:
  • розвивати індивідуальні творчі здібності учнів, навички дослідницько-пошукової роботи, аналізу художнього тексту, роботи з бібліографічним матеріалом;
  • навчити дітей творити, "працювати над собою”, визначати мету і значення своєї діяльності, вибирати засоби їх досягнення та критично оцінювати результати;
  • підвищувати мовну культуру учнів, уміння правильно викладати свої думки в усній і письмовій         формі;
  • виховувати естетичний смак, любов до художнього слова.
Завданням  гуртка є залучення дитини до процесу пошуку, духовного самовдосконалення, самореалізації і самоутвердження.
 Початковим етапом роботи в моїй практиці стало формування у підлітків мимовільного інтересу до творчості, подолання страху перед власною не вмілості Для того щоб збагатити учнів новими художніми враженнями, стимулювати розвиток художніх здібностей я використовую емоційне і естетичний вплив театру.   Так народилася концепції моєї бібліотеки - «Життя- це творчість.»  

Комментариев нет:

Отправить комментарий